گفتم...
دفترعشق
درباره وبلاگ


شایدبرم....شایدنرم....اگه برم یه جوری میرم که هیچ اثری ازم نمونه.... میرم ازاین سرزمینی که به خاطردوست داشتنت منت میگذارند.. هی تو...میدونم که توهم ازم خسته شدی مثل همه اونای دیگه... عذادارم...عذادار غم هایی که سالهاست نمیدانم بابت کدام کارم است... خدایا جهنمتو به موندن تو این دنیا ترجیح میدم...... اگه بی خداحافظی رفتم ببخشید... بریدم ازهمه چیز..... سلااااام تنهایی...رفیق قدیمی وهمیشگی....سلام دوستان به وبلاگ خودمون خوش اومدیــــــــــــــــــــم .لطفا با نظرات قشنگتون خوشحالم کنید.

پيوندها
love
ردیاب جی پی اس ماشین
ارم زوتی z300
جلو پنجره زوتی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان متن و آدرس alonekimia.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.










نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 36
تعداد نظرات : 25
تعداد آنلاین : 1




نويسندگان
kimia

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
شنبه 15 تير 1392برچسب:, :: 16:18 :: نويسنده : kimia

گفتم:میری؟

گفت:آره

گفتم:منم بیام؟

گفت:جایی که من میرم جای 2 نفره نه 3 نفر

گفتم:برمی گردی؟

فقط خندید.....

شک توی چشمام حلقه زد

سرمو پایین انداختم

دستشو زیر چونم گذاشت و سرمو بالا آورد

گفت:میری؟

گفتم:آره

گفت:منم بیام؟

گفتم:جایی که من میرم جای1 نفره نه 2 نفر

گفت:برمی گردی؟

گفتم:جایی که میرم راه برگشت نداره

من رفتم اونم رفت ولی اون مدتهاست که برگشته وبا اشک چشماش خاک مزارمو شستشو میده .



نظرات شما عزیزان:

گلشن
ساعت19:37---20 آبان 1392
خیلی زیباست

نداملوس
ساعت1:02---30 مرداد 1392
دفتر عشـــق که بسته شـد
دیـدم منــم تــموم شــــــــــــــــــدم
خونـم حـلال ولـی بـــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــدون
به پایه تو حــروم شـــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــدم
اونیکه عاشـق شده بـــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــود
بد جوری تو کارتو مونـــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــد
برای فاتحه بهــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــت
حالا باید فاتحه خونـــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــد
تــــموم وســـعت دلــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــو
بـه نـام تـو سنــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــد زدم
غــرور لعنتی میگفــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــت
بازی عشـــــقو بلــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــدم
از تــــو گــــله نمیکنـــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــم
از دســـت قــــلبم شاکیــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــم
چــرا گذشتـــم از خـــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــــ ــــودم
چــــــــراغ ره تـاریکــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــیم
دوسـت ندارم چشمای مـــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــن
فردا بـه آفتاب وا بشــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــه
چه خوب میشه تصمیم تـــــــــــــــــــــــــــــ ـــو
آخـر مـاجرا بـــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــشه
دسـت و دلت نلــــــــــــــــــــــــرزه<b r /> بزن تیر خــــــــــــــــــلاص رو
ازاون که عاشقــــت بود
بشنواین التماسرو
ــــــــــــــــــــــ
ـــــــــــــــ
ـــــــــــ
ـــــــ

سلامممممممممم عزیزم وبت عالی بود به منم سر بزن موفق باشی بوووووووووووس بابای عزیزم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: